Вимоги до сучасного уроку :
• Урок - важлива ланка в реалізації особистісно зорієнтованої системи навчання.
• Урок повинен бути спрямований на високі кінцеві результати: підвищення рівня якості й ефективності навчання, всебічний розвиток особистості.
• Урок будується як цілісна система взаємодії вчителя і учнів на основі педагогіки співробітництва.
• Урок будується на основі: програмних вимог, урахування можливостей учнів, урахування можливостей учителя, його творчого потенціалу.
• Кожен урок має певне дидактичне призначення:
- засвоєння нових знань;
- формування умінь і навичок;
- застосування набутих знань.
- контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів та ін.
• На уроці комплексно розв'язуються завдання навчання, виховання і розвитку.
• Урок має раціональну структуру.
• Зміст навчального матеріалу відповідає основним принципам дидактики (науковість, доступність, зв'язок із життям та практикою, системність, послідовність тощо).
• Застосовуються різноманітні форми і методи проведення сучасного уроку, в тому числі інтерактивні.
• Здійснюється диференціація та індивідуалізація навчання.
• Забезпечуються міжпредметні та внутріпредметні зв'язки.
• Учитель розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи стимулювання, організацію, контроль, оцінювання діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички самоконтролю.
• Для проведення уроку створені необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
• Урок проводиться за планом - творчим робочим документом учителя.
• Проводячи урок за планом, учитель готовий перебудувати його в разі потреби.
• Учитель здійснює самоаналіз уроку.