Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 Дитяча лінія
|
Конкурс
Мета: сприяти формуванню професійної майстерності молодих вчителів, розвитку їхніх професійних здібностей; розвивати потребу в самовдосконаленні, саморозвитку; сприяти піднесенню авторитету молодих вчителів, самовираженню як вчителя.
У конкурсі беруть участь молоді спеціалісти. Хід конкурсу (Лунає пісня про школу) В бездонно чистім морі оченят Я кожен день складаю іспит долі. Як довго ждать достиглих тих зернят, Що засіваю на дитячім полі. О, Господи, якщо ти мені дав Нести твій хрест, твоє звання Учитель, Дай сили, творчості, настав, Дай вміння вберегти й навчити. Ведучий: Вітаю всіх присутніх у залі! Сьогодні особливий день для наших молодих колег. За перші роки роботи в школі вони вже мають перші досягнення, перемоги, успіхи. Пройшов тиждень молодого вчителя, де ми познайомилися з творчими майстернями наших молодих колег. І сьогодні ми підіб’ємо перші підсумки та бажаємо перемогти в конкурсі професійної майстерності. Журі конкурсу – наші досвідчені вчителі на чолі з директором школи.
І конкурс: Розминка « Мій перший урок» Ведучий. У кожного вчителя в житті був перший урок. Згадайте це відчуття. Ти стоїш перед відчиненими дверима класу, треба переступити цей поріг уперше. Безліч питань, почуттів. Позаду – безпечне студентське життя. Попереду -… Ф що чекає попереду ? Отже ваш перший урок, яким він був? ( учителі діляться спогадами).
ІІ конкурс: « З прикметником на ти» Ведучий. Пропонуємо вам за дві хвилини написати текст, в якому ви перелічите прикметники, що характеризують сучасного вчителя. Яким він має бути ?( оцінюється швидкість. дотепність)
ІІІ конкурс : «Цікаві задачки» Ведучий: Я думаю, що кожний з вас вимагає від дітей уваги. Зараз ми перевіримо Вашу уважність та кмітливість.
ІУ конкурс: « Педагогічні ситуації» Ведучий. Пропонуємо молодим педагогам психологічні ситуації, які могли б трапитися з будь-яким учителем на уроці або в позаурочний час. Цікаво почути, яке рішення вони оберуть. На обдумування – 1 хвилина. Звучить музика Ситуація 1. Учень приносить до школи ручного пацюка. У такий день усі уроки йдуть «шкереберть». Що робити? Ситуація 2. Один з учнів постійно демонструє свою ерудицію, часом ставлячи вас у безвихідь. Як учителю себе поводити? Ситуація 3. Під часпояснення нового матеріалу учень ставить запитання, посилаючись на протилежне твердження іншого вчителя. Як поводитися в такій ситуації? Ситуація 4. У класі є лідер, який явно негативно впливає на дітей. Як поводитися класному керівнику, вчителю?
Ситуація 5. Ви виявили, що в класі ніхто не виконав домашнє завдання. Ваші дії? Ситуація 6. Учень «залетів» до класу з пропелерем. Ви викликали батька в школу. Наступного дня відкриваються двері і «залітають» син і батько, обидва з пропелерами. Як ви відреагуєте?
V конкурс: Музична хвилинка Ведучий. Вчитель повинен бути всебічно розвиненою людиною. З учнями треба готувати ще й позакласні заходи. Зараз перевіримо Ваші знання музичних творів. Я буду вам зачитувати відомості про певну пісню, а ви повинні назвати пісню і бажано заспівати хоча б один рядок.
VI конкурс: « Хто це?» Ведучий. Продовжуємо наш конкурс. Вчитель повинен знайти вихід з будь-якої ситуації. Уявіть собі : пройшла простуда, пропав голос. Але урок пояснювати треба… Я вам зараз роздам картки з зображення тварини. Ви повинні без слів, за допомогою жестів пояснити хто це? Малюнки: слон, зайчик, білка, лисиця, гусь,тигр.
VIІ конкурс: « Так чи ні?» Ведучий. Зараз я буду називати педагогічні ситуації. Ви повинні сказати це правильно чи недолік, і який вихід є з неї.
VIІІ конкурс: « Педагогічне покликання» Усім буде краще, якщо в школі працюватимуть педагоги від природи. Уявіть себе директором школи, в яку прийшов влаштовуватись на роботу молодий спеціаліст. Які запитання ви йому поставили б. щоб визначити, чи є в нього педагогічне покликання . За 2 хвилини. Підбиття підсумків конкурсу. Нагородження вчителів дипломами різних ступенів « Щасливий серед дітей» Привітання групи вчителів Юні наші колеги, нехай не лякають вас будні, хай щоденна робота і манить, і радує й тішить. Хай вам друзями добрими стануть допитливі учні. Хай в майбутнє дороги вам стеляться якнайсвітліші. Пісня «Ми бажаємо щастя Вам»
|
Пошук
Стоп дискримінації
Архів записів
Гаряча лінія
Друзі сайту
|