Суббота, 20.10.2018, 13:47
Вітаю Вас Гость | RSS

   Юр'ївська БЗОШ комунальний заклад Приморської районної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Дитяча лінія

Конкурс

 

    Мета: сприяти формуванню професійної майстерності молодих вчителів, розвитку їхніх професійних здібностей; розвивати потребу в самовдосконаленні, саморозвитку; сприяти піднесенню авторитету молодих вчителів,  самовираженню як вчителя.

 

    У конкурсі беруть участь молоді спеціалісти.

Хід конкурсу

(Лунає пісня про школу)

В бездонно чистім морі оченят

Я кожен день складаю іспит долі.

Як довго ждать достиглих тих зернят,

Що засіваю на дитячім полі.

О, Господи, якщо ти мені дав

Нести твій хрест, твоє звання Учитель,

Дай сили, творчості, настав,

Дай вміння вберегти й навчити.

    Ведучий: Вітаю всіх присутніх у залі! Сьогодні особливий день для наших молодих колег. За перші роки роботи в школі вони вже мають перші досягнення, перемоги, успіхи. Пройшов тиждень молодого вчителя, де ми познайомилися з творчими майстернями наших молодих колег. І сьогодні ми підіб’ємо перші підсумки та бажаємо перемогти в конкурсі професійної майстерності.

    Журі конкурсу – наші досвідчені вчителі на чолі з директором школи.

 

І конкурс: Розминка « Мій перший урок»

Ведучий. У кожного вчителя в житті був перший урок. Згадайте це відчуття. Ти стоїш перед відчиненими дверима класу, треба переступити цей поріг уперше. Безліч питань, почуттів. Позаду – безпечне студентське життя. Попереду -… Ф що чекає попереду ? Отже ваш перший урок, яким він був? ( учителі діляться спогадами).

 

 

 

ІІ конкурс: « З прикметником на ти»

Ведучий. Пропонуємо вам за дві хвилини написати текст, в якому ви перелічите прикметники, що характеризують сучасного вчителя. Яким він має бути ?( оцінюється швидкість. дотепність)

 

ІІІ конкурс : «Цікаві задачки»

Ведучий: Я думаю, що кожний з вас вимагає від дітей уваги. Зараз ми перевіримо Вашу уважність та кмітливість.

  •  У семи братів по одній сестрі. Скільки всього сестер? (1)
  • У бабусі Даші внучка Маша, кіт Пушок та собака Дружок. Скільки всього внуків у бабусі? (1)
  • Над рікою летіли птахи:голуб,щука, дві синички, два стрижа та п’ять вугрів. Скільки птахів летіло? ( 5)
  • Горіло семеро свічок. Дві свічки погасли. Скільки свічок залишилося?( 2 останні згоріли)
  • В корзині 3 яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так. Щоб  одне яблуко залишилося в корзині? ( віддати з корзиною)
  • На березі три товстих гілки, на кожній товстій гілці по три тоненьких. На кожній тоненькій гілці по одному яблуку. Скільки всього яблук? ( жодного).

 

ІУ конкурс: « Педагогічні ситуації»

Ведучий.  Пропонуємо молодим педагогам психологічні ситуації, які могли б трапитися з будь-яким учителем на уроці або в позаурочний час. Цікаво почути, яке рішення вони оберуть. На обдумування – 1 хвилина.

Звучить музика

Ситуація 1. Учень приносить до школи ручного пацюка. У такий день усі уроки йдуть «шкереберть». Що робити?

Ситуація 2. Один з учнів постійно демонструє свою ерудицію, часом ставлячи вас у безвихідь. Як учителю себе поводити?

Ситуація 3. Під часпояснення нового матеріалу учень ставить запитання, посилаючись на протилежне твердження іншого вчителя. Як поводитися в такій ситуації?

Ситуація 4. У класі є лідер, який явно негативно впливає на дітей. Як поводитися класному керівнику, вчителю?

 

 

Ситуація 5. Ви виявили, що в класі ніхто не виконав домашнє завдання. Ваші дії?

Ситуація 6. Учень «залетів» до класу з пропелерем. Ви викликали батька в школу. Наступного дня відкриваються двері і «залітають» син і батько, обидва з пропелерами. Як ви відреагуєте?

 

V конкурс: Музична хвилинка

Ведучий. Вчитель повинен бути всебічно розвиненою людиною. З учнями  треба готувати ще й позакласні заходи. Зараз перевіримо Ваші знання музичних творів. Я буду вам зачитувати  відомості про певну пісню, а ви повинні назвати пісню і бажано заспівати хоча б один рядок.

  • Пісня про довгу мандрівку маленької дівчинки в капелюсі ( « Если долго-долго» пісня про Червону Шапочку);
  • Пісня про зміст голови одного ведмедика ( В голове моей опилки… песенка Винни-Пуха);
  • Пісня про тварин, завдяки яким наша планета здійснює рух  ( где-то на белом свете);
  • Пісня про тварин з довгими вухами, які косять траву ( где-то в синем лесу);
  • Пісня про чотирьох чоловіків в шляпах та з шпагами ( Опять скрипит потертое седло)
  • Пісня про трагічну загибель маленької комахи ( В траве сидел кузнечик)

 

VI конкурс: « Хто це?»

Ведучий. Продовжуємо наш  конкурс. Вчитель повинен  знайти вихід з  будь-якої ситуації. Уявіть собі : пройшла простуда, пропав голос. Але урок пояснювати треба… Я вам зараз роздам картки з зображення тварини. Ви повинні без слів, за допомогою жестів пояснити хто це?

   Малюнки: слон, зайчик, білка, лисиця, гусь,тигр.

 

VIІ конкурс: « Так чи ні?»

Ведучий. Зараз я буду називати педагогічні ситуації. Ви повинні сказати це правильно чи недолік, і який вихід є з неї.

  • Пояснюючи навчальний матеріал, учитель спрямовує погляд на стіни, поверх голів або у вікно ( Не вірно. Треба намагатися тримати в полі зору всіх учнів, переводячи погляд з одного на іншого.)

 

  • Учитель заходить до класу через 2-3 хвилини після дзвінка на урок. ( Ні. Треба заходити   до класу через1-2 секунди після другого дзвінка , демонструючи пунктуальність)

 

  • проблеми особисті, що постають перед окремими учнями. Учитель намагається розв’язувати у присутності всього класу ( є питання. Які можна обговорювати лише віч на віч.)

 

 

  • учитель спочатку викликає певного учня, а потім ставить запитання ( запитання необхідно ставити всьому класу, а потім пропонувати відповідати певному учню)

 

  • учитель оцінює учнів, зважаючи на особисте ставлення до них ( треба бути об’єктивними в оцінюванні – не виявляти власних симпатій чи антипатій)

 

  • учитель пише на дошці нерозбірливо, спотворюючи букви. Витирає лише частину дошки. Залишає на іншій уривки попередніх записів.( перш ніж писати на дошці. Слід повністю стерти непотрібне. Відновіть уміння чітко. Правильно писати літери)

 

VIІІ конкурс: « Педагогічне покликання»

         Усім буде краще, якщо в школі працюватимуть педагоги від природи. Уявіть себе директором школи, в яку прийшов влаштовуватись на роботу молодий спеціаліст. Які запитання ви йому поставили б. щоб визначити, чи є в нього педагогічне покликання . За 2 хвилини.

Підбиття підсумків конкурсу.

Нагородження вчителів дипломами різних ступенів « Щасливий серед дітей»

Привітання групи вчителів

Юні наші колеги, нехай не лякають вас будні,

хай щоденна робота і манить, і радує й тішить.

Хай вам друзями добрими стануть допитливі учні.

Хай в майбутнє дороги вам стеляться якнайсвітліші.

Пісня «Ми бажаємо щастя Вам»

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Карта проїзду
Гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2018



Свернуть
Развернуть
Необходима авторизация
0