Методичний кабінет школи є організаційним інформаційно-ресурсним центром методичної роботи з педагогічними працівниками.
Мета діяльності методичного кабінету школи - створення інформаційно-методичної бази для педагогічних працівників, забезпечення умов для проектування їх самоосвітньої діяльності та вдосконалення рівня професійної кваліфікації.
Основні завдання діяльності шкільного методичного кабінету:
Надання допомоги вчителям у підвищенні фахового рівня і педагогічної майстерності.
Координація змісту форм і методів самоосвіти вчителів та організація колективної роботи з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів з метою вирішення актуальних освітніх проблем.
Пропаганда досягнень педагогічної науки та перспективного педагогічного досвіду, вивчення та узагальнення досвіду вчителів школи.
Розробка і впровадження інформаційно-комп’ютерного забезпечення управління освітнього процесу.
Організація творчих об’єднань вчителів для спільного вирішення конкретних методичних проблемних питань, розробки програм, проектів, технологій тощо.
Організація апробації навчально-методичної літератури.
Активізація видавничої діяльності вчителів.
Надання адресної методичної допомоги, організація наставництва та стажування.
Проведення діагностичної та моніторингової діяльності з визначення стану якості навчально-виховного процесу та освітньо-кваліфікаційного рівня педпрацівників.
Організація науково-дослідної та експериментальної педагогічної діяльності.
На базі шкільного методичного кабінету діє методична рада закладу, члени якої є методичним активом школи, входять до складу ради шкільного методичного кабінету і виконують обов’язки членів професійно-експертної ради з питань моніторингу освітньої діяльності, узагальнення та пропагування передового педагогічного досвіду.
Склад ради методичного кабінету школи:
Голова радиметодичного кабінеу – Соколюк Л.Д., заступник директора з НВР
Члени ради кабінету :
Ганзина В.Л. – педагог - організатор
Шишман Н.М. – вчитель російської мови та світової літератури, вчитель вищої категорії, «старший вчитель»
Трофименко Н.В. – вчитель хімії та біології, вчитель вищої категорії, «вчитель-методист»
Лук’янченко Л.В.. - вчитель української мови та літератури
ПЕРЕЛІК МАТЕРІАЛІВ,
ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ У ШКІЛЬНОМУ
МЕТОДИЧНОМУ КАБІНЕТІ:
1. Нормативно-правові документи:
Конституція України
Закони України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»
Урядові документи з питань освіти, державні програми, концепції, положення, накази та інші інструктивно-нормативні документи Міністерства освіти і науки України, обласного управління освіти, районного відділу освіти
Державний стандарт початкової, базової та повної загальної середньої освіти, навчальні програми предметів інваріантної складової
Нормативно-правове забезпечення профільної освіти
Інформаційні збірники Міністерства освіти і науки України
2. Шкільні нормативно-правові документи:
Статут школи
Книги наказів по школі з основної та кадрової діяльності
Робочий навчальний план школи
Перспективний план роботи школи
Річний плани роботи школи
Розклад уроків, навчальних занять факультативів, спецкурсів, курсів за вибором, індивідуальних та групових консультацій, занять з учнями вдома
Графік внутрішньошкільного контролю;
Документація з атестації та підвищення кваліфікації педагогів
Матеріали та протоколи засідань педагогічної ради школи
Вхідна та вихідна документація
3.Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу:
Матеріали з організації науково-методичної роботи в школі
Матеріали та протоколи засідань методичної ради школи
Матеріали роботи методичних структурних підрозділів, методичних об’єднань, творчих груп
Матеріали роботи психолого-педагогічного, проблемних та цільових семінарів
Матеріали проведення предметних тижнів, тижнів педмайстерності
Предметні папки навчально-методичного забезпечення (методичні
рекомендації з викладання предметів, інструктивно-методичні матеріали)
Матеріали вивчення узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду
Персональні методичні папки-портфоліо досвіду вчителів школи
Портфоліо школи, зразки портфоліо вчителя, портфоліо молодого спеціаліста, портфоліо колегіанта, предметні портфоліо тощо
Матеріали дослідної та експериментальної роботи
Матеріали діагностики та аналізу освітньо-кваліфікаційного рівня педагогічних працівників, участі в методичних заходах, педагогічних конкурсах тощо
Матеріали для оформлення шкільних предметних кабінетів
Матеріали участі школи в національних та міжнародних проектах
4.Моніторинг якості навчально-виховного процесу:
аналітичні матеріали шкільного моніторингу за наслідками внутрішкільного контролю вивчення стану викладання, тематичної перевірки з предметів;
матеріали проведення державної підсумкової атестації в 4, 9, 11-х класах
аналітичні матеріали зовнішнього моніторингу (районні, обласні, аналіз ЗНО)
зразки завдань для проведення тематичного, семестрового оцінювання, контрольних робіт з окремих предметів
аналітичні матеріали класно-узагальнючого контролю
звітні відомості та аналітичні матеріали семестрової успішності (по класам та предметам)
5.Робота з обдарованою учнівською молоддю:
Матеріали з організації роботи з учнями, що мають підвищений рівень мотивації для навчання
Аналітичні матеріали результативності участі учнів школи в предметних олімпіадах, інтелектуальних змаганнях, турнірах, науково-дослідницьких конкурсах районного, обласного, Всеукраїнського та Міжнародного рівня)
Робота шкільного наукового товариства учнів «Інтелект»
Орієнтовна тематика та зразки кращих науково-дослідницьких проектів учнів школи
Методичні рекомендації з організації ведення експериментальної та науково-дослідницької роботи з учнями, підготовки до олімпіад та конкурсів,
Всеукраїнського рівнів, Положення та умови конкурсів тощо
Банк даних обдарованих дітей, характеристики стипендіатів
6.Позакласна робота:
Розклади та плани роботи гуртків
Навчальні програми гурткової роботи та методичні рекомендації щодо ведення
Матеріали з організації позакласної роботи з навчальних предметів
Матеріали на допомогу класним керівникам
7. Бібліотека методичногокабінету :
підбірки загальнопедагогічних газет і журналів;
підбірки методичних газет і журналів;
спеціальна, загальнопедагогічна література;
публікації вчителів школи
8. Технічне забезпечення
комп'ютер ,
принтер ,
Інтернет-під’єднання
9.Постійні та змінні стенди:
Рушії організації розумової праці
На допомогу вчителеві
Управлінська діяльність
Атестація педагогічних працівників
Готуємося до педради
Класному керівников
10. Постери:
Проектні технології – ознака нової школи;
Самореалізація вчителя та учня в навчальній діяльності як умова розвитку творчих здібностей учнів;
Розвиток творчої особистості через пізнання національних традицій української народної вишивки.