Суббота, 20.10.2018, 13:48
Вітаю Вас Гость | RSS

   Юр'ївська БЗОШ комунальний заклад Приморської районної ради

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 20
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Дитяча лінія

Підготовка керівника до відвідування уроку

 

Підготовка керівника  до відвідування та спостереження  уроку

 

   Якість аналізу уроку як цілісної динамічної системи в великій мірі залежить від підготовки керівника до його відвідування, збору необхідної інформації в процесі спостереження за уроком, зроблених об'єктивних висновків про результативність уроку та вміння виявити резерви для подальшого вдосконалення уроку. Тому керівник повинен відповідним чином підготуватися до відвідування уроку, а саме:

  • Відповідно  плану внутрішкільного контролю визначити для відвідування конкретний урок чи систему уроків (учитель, предмет, клас, тема).
  • Визначити об'єкт переважного спостереження на уроці (аспект уроку, урок як цілісна система, учитель, учні).
  • Визначити та конкретизувати мету вивчення об'єкту спостереження з урахуванням його специфіки.
  • Розробити алгоритм  спостереження та аналізу уроку відповідно до визначеної мети відвідування.
  • Ознайомитися з навчальною  програмою з предмета, пояснювальною запискою до неї, переглянути  підручник, інструктивно–методичні матеріали.
  • Ознайомитися за журналом з темою попереднього уроку, змістом і характером домашнього завдання.
  • Переглянути свої записи висновків, пропозицій та  недоліків раніше відвіданих у цього  вчителя уроків.
  • Підготувати все необхідне для фіксації ходу уроку та його аналізу. Раціональній організації спостережень на уроці сприяє використання методичної розробки аналізу уроку, що полегшує подальше узагальнення результатів спостережень.
  • Попередити вчителя про відвідування уроку чи системи уроків. При цьому ознайомити його з метою та завданнями вивчення та аналізу уроку чи системи уроків.  В індивідуальній бесіді отримати інформацію про систему роботи вчителя над підвищенням своєї майстерності, з'ясувати, якою мірою вчитель ознайомлений з психолого-педагогічною, методичною літературою, як використовує передовий педагогічний досвід.

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Карта проїзду
Гаряча лінія

Copyright MyCorp © 2018



Свернуть
Развернуть
Необходима авторизация
0